Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Zelected by house.

Publicerad 2012-03-01 23:21:50 i Allmänt

Idag fick jag katalogen för Inredningspartyt jag ska ha här hemma om någon vecka. Jag vill ha allt i katalogen...
Men det kommer plånboken skrika i från till.
Har sett två saker som jag vill ha. :) Tankarna fick mig att tänka på sommaren & balkongen. :)

Jag gillar att fixa ordning på balkongen & få det mysigt & fint. Det är ju som ett extra rum på sommaren.

Om du vill kolla in hemsidan, så är den: www.zbh.se
Om det är någon vän som jag har pratat om partyt med, så kan jag säga att du kan höra av dig så kan du få kolla i katalogen om du inte kan komma på partyt.

Satt på balkongen idag & njöt, läste posten. & sen tog jag en promenad på två timmar. :) Sög in en massa D-vitamin! :) Öronen fylldes med P3. Hörde en massa bra, roliga, tråkiga & tokiga saker där.

Ena blomsteraffären sålde tulpaner, trettio stycken för 49 kr. :) Jag gick dit & köpte trettio stycken, delade upp de sen med mor. Hittade två ljus med. :) Så nu står det fina tulpaner på vardagsrumsbordet. :)

Träffade en vän på byn som jag inte hade sett på länge. Blev glad! :)

Ja det va lite om min dag, i morgon är det fredag igen. Tvättstugan & beställning av Smörgåstårta ska fixas. :) Lätt som en plätt. :)

Hoppas du hade en bra torsdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela