Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Så måste det vara.

Publicerad 2011-06-17 21:25:27 i Allmänt

Fredag idag va. Härligt. Vaknade av att det regnade massor, vilket fick & gå upp senare än planerat.

Mötte upp Emelie för en shopping tur på byn. :) Bulgur sallad & bröd hamnade i min påse. :) Gott va det. :)

Sen hem till E & jag fick ta hand om hennes dotter på 4 månader. Åh, det va såååå mysigt. Tänk dig själv & ligga brevid en bebis i sängen & höra den sova. Men denna bebis snarkade... ha ha. Fick iaf mysstunder med henne.

Jag har alltid gillat bebisar & barn. Jag visste tidigt att jag ville jobba med barn (vilket jag har gjort med).

Sen var jag in på Europas minsta Systembolag. Ja så måste det vara, för grannstaden fick Nordens största IKEA, den andra grannstaden har Europas minsta Mc Donald´s. & vi fick Europas minsta Systembolag. Det var som en klädgarderob sån där som alla rikemans brudar har till sina kläder... Jag hittade iaf vad jag skulle ha. Lite mysigt va det iaf.

Min syster mötte upp mig senare, vi handlade så vi kunde äta Nachos tallrik. Mums! :)
Hon är här nu, ska sova här. :) Så nu har vi en "syster kväll". :)

Vad har du gjort idag?

Tjipp tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela