Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Andledningen.

Publicerad 2012-07-10 15:08:17 i Allmänt

Hej läsarna... (är ni kvar)?...
 
Jag lever & frodas, jobbar mest.
 
Idag slutade jag 12, sen var jag & kollade på en lgh. i stan som jag jobbar i. Blev en besvikelse för planritningen som hyresbolaget hade gett ut stämde ej. Skrev en kommentar om detta på f.b, kommentarer rasade in... vissa påpekade ang. flytten att jag skulle göra det. Tror att två missförstod allt, så jag skrev till de vad som gällde igentligen. Lgh. ligger centralt & i ett bra område. En etta på 44 kvadratmeter med balkong, låg längst upp bredvid en annan lgh. som låg bredvid vinden. Så det var ett bra läge. Har ej inte bestämt mig än hur jag ska göra, fler lgh. kommer ju att komma.
 
Har även skaffat mig en ny blogg, på en annan portal. Ni som vill ha den nya adressen får säga till om ni vill ha den nya adressen. För jag vill inte skriva ut nya adressen här. Ni som inte har en blogg kommer få ett sms (om jag har ditt nummer). Jag har bytt portal pga allt strul som blogg.se har haft & har.
 
Nu är jag ledig till torsdag. :) Sen jobbar jag igen i fyra (räknat med torsdagen) dagar.
Fick veta min timlön förra veckan, oj oj så bra vet jag inte om jag har haft tidigare. ;)
 
Ha det så bra.
Kramar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela