Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Studentpresent inhandlad. :)

Publicerad 2012-06-07 23:04:20 i Högtider

Tack Skatteverket för pengarna! =) Känns toppen!

Idag var jag med en vän till en blombutik, det finns en massa andra inredningssaker där med, ibland vill jag ha många saker, men idag blev jag bara "Nä, jag vill inte ha något".

Åkte till mor, hon va på sitt jobb. Hon skrev ut ett kort till min brorsa som tar studenten i morgon. Jag fixade ordning det, hon ändrade om lite med texttypen & annat.

Sen åkte jag, storebrorsan & guldklimp nr. 2 in till stan för att köpa present till brorsan.
Vi hittade ölglas av Lasse Åberg. Tror att de glasen är de klassika presenten till en student, men jag tycker de är fina ännu & att de funkar & ge bort. Vi köpte två, guldklimpen fick bestämma motiven. :)

Det blev dessa motiv. :) Först tyckte hon ett annat motiv i stället med den bilden med studentmössan. Men jag fick se de glasen, då bytte vi. :)
Tror att brorsan tycker de blir bra, han svarade aldrig vad han önskade sig.

När jag kom hem, så bytte jag bara kläder, sen cyklade jag till en vän. :)

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-06-09 12:46:50

Jättefint som studentpresent! Min syssling fick också Lasse Åberg-glas. Kan tipsa om http://www.pressie.se för mer presenttips och liknande, toppen nu i studenttider! Fin blog du har!! :D

Postat av: Carin

Publicerad 2012-06-09 18:47:42

mmm tack skatteverket här med :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela