Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Oups.

Publicerad 2012-06-24 22:44:46 i Allmänt

Nu gjorde jag sådär igen... Vänta flera dagar innan jag skriver igen.
Finns ni läsare kvar???
Om ni gör det, en stor ros till er som står ut med mig. ;)
 
Här då? vad har hänt?
Jga har jobbat, jobbade Midsommaraftonen, gick bra. Kom hem på e.m, åkte direkt till min storebror & hans familj. Vi var vid dansbanan, stången kläddes, blev så fin. Barn & vuxna dansade. :) Jag var brevid & fotograferade. :)
 
Efter firande åkte jag hem, andades ut, sen cyklade jag hem till ett par vänner. Där grillade vi & myste. God mat, lek med barn & annat. :)
Kom hem runt 23.30. Satte mig ute på balkongen med tända ljus. :) Mysfaktorn var hög.
 
Här om dagen började jag misstänka att jag kunde ha ett getingbo under balkongbordet... Ja igår välte jag bordet. Ja mycket riktigt, det var ett bo där. Jag vågade inte ta bort det, fick ringa efter vänner, mannen tog bort det. Sen sprayade han hårspray på bordet & getingarna. Det var effektivt, de dalade ner & dog. :)
Idag kollade jag efter felr getingar & e.v bon. Men hittade inga bon, som tur.
Sprayade hårspray på getingar som kom, för de letade efter bo't. Köpte Radar senare, sprayade runt med det, fick syn på en geting då. Sen har jag röjt lite där ute med, så jag kan va säker.
Hyresbolaget har fått en anmälan om detta genom Securitas, så de kommer säkert ringa mig i morgon. Jag vill att de ska komma, så de kan leta efter fler getingar & e.v fler bo'n.
 
Annars har min helg varit fin & trevlig. :)
 
Ha det bäst.                                                        

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-25 15:23:58

Sv: Ja usch klippet är hemskt, empatilös och STÖRD är nog rätt bra diagnos på den "mamman"..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela