Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Nytt utseende.

Publicerad 2012-06-15 23:13:48 i Allmänt

Hej.

Jahap så var "vi" ute från EM Fotbollen. Trist, men jajja grabbarna gav iaf lite. Jga var hem till grannen tilllika vännen & kollade på matchen.
Trevlig stund, tack vännen för för du ville umgås. :)

Har varit barnvakt till mina äldsta guldklimpar idag, syrran kom med. :) Vi var ute & lekte i en lekpark, sen hem & fixade mat. Sen hann vi inte göra så mycket mer.

Ja, så har bloggen fått nytt utseende. Fattar noll av allt. Men men ge mig lite tid, så så fattar jag kanske snart. ;)
Hade tydligen ett annat utseende med, men tog & bytte design nu, för det hade kommit nya. :) Tack för det Blogg.se.
För dig som undrar om jag ska byta bloggportal (som jag nämnde för nån vecka sen) så har jag fortf. inte bestämt mig. Det visar sig.

Nä, funderar sova nu. Ska på kalas i morgon, min väns barn blir tre år. :)

Ha det fint.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela