Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Fest i dagarna två.

Publicerad 2012-06-10 17:19:23 i Högtider

Tjo hej.
Här har du en sliten & trött Rocktjej. ;) I fredags var det som tidigare skrivet dax för student firande. :)
Det var väldigt kul. :) Var till brorsans skola & tittade, han var lycklig när han gick ut på skolans balkong. Fick se honom där, sen kom han ner till oss. :) Av mig fick han en röd ros & en hund för att hänga runt halsen. :)
En stilig student var han, svart kostym, svarta skor & ljusblå skjorta. :)

Sen bar det upp mot stan för att se när alla studenter åkte runt på traktorerna & vagnarna. Åtta varv räknade brorsan ut att de åkte...
Sen bar det ut till far, där vi fick smörgåstårta & fika. :) Brorsan blev glad för presenten. :)

Efter det gick jag med ena brorsan & hans barn till storebrorsan för att sova där. :) Blev uppe ett tag till. :)

Igår var jag hos storebrorsans & hans barn hela dagen. Åkte bara hem en kort sväng, sen ut igen. Ville hellre umgås med mina syskon & alla syskonbarn. På kvällen kom det folk, vi blev många, vi åt grillat. :)

Fick säkert mat nu hos far & hans sambo, men jag valde & åka hem till lugnet. Så nu vilar jag öronen totalt... ;)
Hjärtat är helt nu, precis helt. :)

Slänger in en bild på brorsan i ett annat inlägg. Vet ej när, för jag måste tömma kameran. :) Så håll utkik. ;)

Hoppas din/er helg var fin & du/ni hade kul.

Vad gjorde du/ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela