Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hej.

Publicerad 2012-07-01 09:28:36 i Allmänt

Jorå jag lever. Men har lite annat & göra. ;) Förlåt för den dåliga uppdateringen, men nu på sommaren har jag ingen lust & skirva lika ofta, vi har haft sol & värme här nu, då vet du nog vad jag passar på med. :)
 
Har även jobbat med, då blir det liksom inte av att skriva heller. Det kanske lät dumt, men jag har inte haft någon ork el. lust.
 
I fredags fyllde mitt ena kusinbarn år, det äldsta av alla (han är det nu, men förut var han näst äldst). Han blev 21 år. Det var så trevligt där hemma, stannade där hemma ett tag, fick mat & lite vin. :) Det var rofyllt & komma hem dit, mitt äldsta kusinbarn hade sin själ kvar där. Mamman, pappan & fastern kunde känna av honom där hemma. Tyvärr kunde jag inte göra det. Det stod ett fotografi på honom i köket, de tänder ljuset vid honom varje dag. Kusinen berättade att de kan få i balnd ångest för de inte tänder ljuset i bland för de glömmer det. Men jag & fastern förklarade att det gör inget, för kusinbarnet är ändå omkring de.
Trodde jag skulle bli mer känslig än vad jag var, för jag har inte vart där hemma sen för nåt år sedan, & då levde kusinbarnet. 29 juli skulle kusinbarnet bli 24 år, jag får gå till honom & tända ett ljus.
 
Kom hem runt 22.30, för vi var till en granne till kusinen.
 
Igår lörd. var jag hemma på förmiddagen, sen jobbade jag. Skulle ha sovit i stan hos min gudsons morfar, men blev hämtad av gudsonens mor. :)
Ska strax äta frukost, sen fixa mig, sen är det dax & röra sig mot bussen. Jobbar i e.m igen. Ska sova i stan i natt, jobbar i morgon med. :)
 
Ha det bäst alla läsare.
 
Njut av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela