Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Födelsedag

Publicerad 2012-06-16 12:34:37 i Födelsedag

Idag fyller mina vänners dotter tre år (ja både mamman & pappan är mina vänner). Kommer i håg denna dag för tre år sedan, fick ett sms av mamman. Att de hade fått en tjej. Har fortf. kvar sms:et. :)

Dottern är ett oblygt barn, när hon var yngre så var hon blyg, varannan gång för mig. ;) Varför vet ingen. Nu pratar hon på som aldrig förr, jag är nog en liten favorit för henne. Hon säger "min Linda" när vi träffas. En gång förklarade mamman att det är hennes Linda. Båda hennes barn fattade noll (de har en son sen tidigare). Nu bryr vi oss inte. :)

Hon ska få en klänning & en börs (eller vad man säger) av mig. Vädret kund eju ha varit bättre, men enligt yr.no så ska det bli bättre senare i e.m. Vilket jag hoppas på. :) Det har spöregnat hela f.m.

Jag funderar radera mitt WF konto, för jag orkar inte, det är inte lika kul nu som tidigare. Jag raderade mitt D.S konto idag. Orkade inte med det, så nu vet du det Mia . :) Jag återkommer kanske.

Nä, nu ska jag ta & städa.

Kram

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2012-06-20 10:20:58

Roligt de där med hur barnen ändrar sig, lite kul, gäller o hänga med i svängarna! Ha en trevlig midsommar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela