Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min tisdag

Publicerad 2011-04-27 12:55:53 i Allmänt

Bestod mest av vila. Höll mig inomhus hela dagen, så pollen skulle inte nå mig. Hade balkongdörren öppen, men jag va inte ut.
Halsvärken var kvar men avtog frammåt kvällen.
Mor kom hit med ett tag, hon skulle på Zumba, men det blev inställt. Vi pratade om allt möjligt. Jag fick veta en grej som jag inte blev direkt förvånad över. Hade kunnat räknat ut det själv på en hand.
Onsdag har det blivit nu med.
Idag onsdag så är jag fri från halsvärken. Vilket känns underbart. Snor & hosta är mina bekymmer nu. Håller mig hemma & inne idag med, får se om jag tar mig ut senare skulle va skönt. Har igentligen skola idag men vill inte gå pga förkylningen.

Nä, hoppas du mår bättre än mig. 

Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag ska kolla på Yusuf Islam aka Cat Stevens!! Toklängtar fortfarande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela