Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Buss & tåg resor...

Publicerad 2011-12-29 22:38:38 i Vänner

Har varit en torsdag med fantasi. :)

Följde med en vän & hennes två barn till en annan vän. De äldsta barnen lekte så fantasin flödade. :) Vilket jag gillar.
Det var allt från Buss - och tåg resor till Piteå för ena vännens syster bor där. Motorsågsmassakern, spöken, café som var dyrt, 50 :- för en glass... det var nog Östermalmscafé el. café på NK. :)
Det hela slutade med en picknick som var härlig. En doktor fanns på plats, vilket kändes tryggt. Doktorn lyssnade på mitt hjärta, det lät bra sa han. Problemet var att doktorn lyssnade på ryggen... men doktorn sa att stetoskåpet hade starka slangar i sig så man hörde hjärtat ändå. Ha ha.

Fick bära på en 8 månaders bebis med, mysigt! :) Hon hängde mest bara med.

Nu tvättar jag, fick börja tvätta en timme för sent pga grannen hade inte fått torr tvätt. Men men snart är all min tvätt klar. :)

Fick nog igår, tog bort julen här hemma. Ja jag vet det är kanske tidigt, men jag tycker att julen är slut (vilket den är med), nu ska nya gardiner upp i vardagsrummet, sen är det klart.

Å så blev nyåret fixat med, blev bjuden på en liten fest med. Trevligt! :)

Årets krönika kommer, tänkte skriva den på lördag (eftersom det är årets sista dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela