Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lugn kväll blev urspårning.

Publicerad 2011-01-22 16:28:21 i Fest/Kalas

Igår tänkte jag att det skulle bli en lugn fredagskväll här hemma med Tacos. :)
Helt plötsligt fick jag ett sms av en nära vän.

Hon bjöd över mig på mat & vin. Trevligt & god mat va det. Fick Klyftpotatis & Ytterfilé & sås. :)
Hon undra om det va finare kött än Fläskfilén, jag sa till henne att det är samma kött, men de döper det Fläskytterfilé bara för att folket ska bli lurade.
Rätta mig om jag har fel.

Vi tittade på På Spåret. Jag har sett Let´s Dance förr om åren så här dags, men i år skippar jag det. Orkar inte med det programmet, det är ju 6:te året det går. Nä jag ser hellre På Spåret & får nya kunskaper. :)
Jag är kanske på g & bli gammal... ha ha.

Vi hade tänkt att bara sitta hos henne & ta det lugnt. Men det blev ändrat, jag förslog att vi skulle ta oss till ett av våra uteställen. Här finns det inga dansställen & krogar. Utan två pizzerier med rättigheter samt ett café med rättigheter. Vi klev in på stället, lite runda under fötterna. Kom in & fick se 3 själar där... ha ha. Såg en fjärde senare. + ägaren + en vakt.
Nån timme senare blev stället mer fyllt.
Det slutade med efterfest... hos nå'n jag inte ens kände... jag kände knappt de som va där också.
Kom hem 05.00...
Shit idag mår jag inte bra... Märks tydligt att jag inte är 25 längre. Roligt hade jag iaf, det är ju huvudsaken.

I kväll blir det en lugn hemma kväll, det kan jag lova dig. Ska strax hoppa in i duschen, för sen ta en promenad. Taco blir det att äta. :)
Stjärnorna på slottet (svt 1, 20.00) & P3 Guldgalan (svt 1, 21.30) kommer jag knappa in på TV-dosan. :) Åh, jag längtar tills jag får höra Kitty Jutbrings sköna röst! :)

Vad har du för planer för kvällen? Vad tycker du om Musikprisprogram? Vad tycker du om Stjärnorna på slottet?

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-01-24 07:55:46

Haha Linda det lät som en helkväll=) Fläskytterfilé är skinka..som de döpt om så det låter finare..Så egentligen är fläskfilén finare=) Men gott skit är det haha! Kram på rej=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela