Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Fredag & Lördag

Publicerad 2011-07-10 14:02:17 i Vänner

Oups, sorry. Inga inlägg under sena fredagen & igår.

Kom hem runt 19.00 i fredags kväll, när jag kom in i "centrum" med bussen fick jag se 7 goa människor (de var fler, men det var de som jag såg först) på ett "hak". När jag gick av bussen, så gick jag ner dit & sa hej.
Jag sa att jag ville prata med byns vettigaste personer för jag hade inte pratat med nå'n bybor på 3 dagar. Deras svar blev: Vettiga? Gå vidare gå vidare... här finns ingen vettig. Ha ha.

Kom hem, grillade & tog det lugnt.

Lördagen:
Sov länge, lyssnade på "Ring så spelar vi". Ja jag lyssnar på det. Jag är bara 32, men jag har lyssnat på det programmet länge. Bra musik ibland.

Sen cyklade jag till Gudsonens familj, sen gick vi & plockade Blåbär (jag hittade Hallon med).

     

  

Mamman blev Getingstucken, hon & barnen råkade kliva i ett Bolgetringsbo (stavas det så?). Barnen klarade sig. Fick hjälpa mamman hemma sen med lite lindring så det kändes bättre.
Åkte sen till farmor, hade inte vart där på länge. Hon fick lite hjälp av mig, blomvattning & diskning. Hon fick Blåbären & Hallonen av mig, hon blev så glad. :)

Kom hem tittade på Tv'n. fast jag har lovat mig själv att inte ens slå på tv'n under de fina dagarna el. kvällarna för att det är inga bra program. Men men...

Fick ett fint sms på kvällen med, blev rörd. :)
Sen fick jag fina meddelande på facebook med av 2 vänner. Blev rörd då med, blev stum visste inte vad jag skulle svara, men kom på ett svar. Men jag hade velat skriva något mer, men jag blev stum. De fick varsitt hjärta på sina loggar sen. :)

Nä nu kan det få regna & åska så det blir bättre luft.

Ha en bra söndag alla. :)

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-07-10 18:18:03

Haha ja men det är ju så. Man ska komma ihåg så stört mycket i skallen inte konstigt att allt blir till en soppa tillslut. ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela