Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tji fick jag.

Publicerad 2011-09-02 23:44:48 i Allmänt

Torsdagen började med att jag fick gå på möte med A.F (Arbetsförmedlingen). & där blev det lite bestämt. Jag har lite planer på g! =) Roligt. Ska bara ta & prata med två stycken sen ska nog det kunna fixas. :) När vet jag inte. Spännande! Återkommer om ämnet när allt är klart.

Efter mötet gick jag hem & lunchade. Sen gick jag på Massage hos en av alla byns massörer. Hon masserade rygg, nacke, baksida av lår & vader + fötterna (jag har ont i ena tån & hon sträckte ut den muskeln). AJ vad det gjorde ont!!

Efter det fick jag ta hand om mina äldsta guldklimpar! Vi var ute i skogen, eller ja på en ås. Där fick de springa av sig, leka Följa John, plocka svamp (hittade Kantareller). Sen gick vi hemmåt & åt frukt. :)

Fredagen började med en 2 timmars promenad med Emelie & hennes dotter. AJ, vad kroppen var mör efter den promenaden. Har haft lite ont i tån som massören sträckte ut igår, men men det är väll så för tån är ej van vid det.

Jag trodde jag skulle ha Fredagsmys i min ensamhet. Men tji fick jag, fick ha Fredagsmys med mina vänner & deras barn. TACK Lina & din familj för det! <3 Jag skulle dit för att hämta en grej, men så fick jag stanna där på lite mat & vin. :)

& sen har jag tillbringat kvällen hemma.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela