Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Dag 3.

Publicerad 2012-04-03 20:15:41 i Allmänt

Dag 3: den du litar mest på.

Vet inte riktigt vem jag litar mest på. Som jag kan komma på nu, så är det två personer. En vän & mor.
Tror det väger mest på mor, men jag är ändå osäker. Jo det får bli mor.

Varför?
Jag kan säga allt till henne, utan att hon säger det vidare. Jag anförtror mig mycket till henne, jag gör det för jag har mer kontakt med henne än far. & sen beror det kanske på att jag är uppvuxen med två bröder. Tror att döttrar anförtror sig mer till sin mor (men jag vet att det finns döttrar som anförtror sig till sina fädrer). Så igentligen skrev jag fel där. Förlåt.
Iofs så kan jag säga allt till vännen med som jag tänker på, men jag vågar öppna mig mer till mor.

Kommentarer

Postat av: trustmedarling

Publicerad 2012-04-04 10:37:46

Härligt att du har en mamma du litar så mycket på =) det behöver man.



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela