Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ett blandat inlägg.

Publicerad 2012-04-22 16:35:41 i Allmänt

Tjo hej alla goa bloggläsare. :)

Ville bara säga att mitt hjärta är helt. Fick ett telefonsamtal, & jag kunde inte stå emot erbjudandet. Trots jag hade en e.v träff med vän från Gbg.
Min svägerska ringde & frågade om jag ville följa med henne, brorsan, guldklimp nr. tre & guldklimp nr. fyra till min mor. :)
Om man får ett sådant erbjudande så måste man tacka ja! För mina guldklimpar är de goaste grabbarna i Stockholm. ;)
Så nu har jag umgåts med de & mor samt mors sambo.

Nu då? Lite rastlös... men jag tänkte jag borde va hemma & ta det lugnt. Lyssna på kroppen du vet. ;)

Vet inte om jag skrev att jag skulle fixa biffar med oliver & fetaost igår, om inte jag gjorde det. Så hittade jag ett recept i veckan med det. Verkade gott, så jag ska göra det om en stund.
http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen. Inlägget heter Feta biffar, det finns i kategorin Färs.
Victoria som driver matbloggen hade gröna oliver, jag tar svarta.
Bilder kommer.

Guldklimp nr. tre är så gullig mot guldklimp nr. fyra, han gav honom muffinsbitar, hjälpte honom, lekte, kramade, pussade, ja mycket mer. Så har det varit för det mesta sen fyran kom, han är snart tio månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela