Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Höst. Typ.

Publicerad 2012-04-10 18:27:36 i Allmänt

jahap det va den våren & den sommaren. Det känns som att hösten kom idag.
Ringde & sjukanmälde mig idag för jag känner mig inte kry. :( I morgon är jag ledig, elller jag har eget arbete hemma.
När jag ringde i morse, så skojade ledaren med mej.
"Hej, jag är sjuk, så jag stannar hemma idag". "Nej, det får du inte", sa ledaren. "Jo, det gör jag" sa jag.
"Säg var du bor, så kommer jag & hämtar dej" sa ledaren.

Det är tur att vi har honom, han lättar upp bra mycket om dagarna. Han skojar med vem som helst & när som helst. Ja visst han är allvarlig med. :)

Fick se ett gott (?) recept i Konsums reklamblad idag, så jag har fixat allt till det, ja inte Basilikan, men jag tror jag ska kunna göra maten ändå. Det heter Medelhavs korv. Men sen när jag kom hem så tappade jag lusten, så jag ska fixa den maten i morgon.
Kan dokumentera & fota så jag kan lägga ut det här sen. :)

Ja just ja Laxreceptet, det kommer! Har ej tömt kameran än.

Nej, nu ska jag ta & fixa lite käk, sen ska jag nog sätta mig & läsa boken. Utanför regnar det rätt mycket & blåser. :(
Det är en sådan dag som man vill bara dra täcket över sej & mysa.

Sicken bror jag har då... den yngsta av de. Han kom & skrämde mig rejält inne på konsum... han höll fast mig i axlarna bakifrån & skojade med mej, "akta dej, jag ska fram. Jag gick då åt sidan, men han kom efter. Han pratade med en annan röst så jag blev så ställd & förvånad. Det var bara jag & två till på den sidan så jag tänkte vem är det som behöver så stor plats...
Han är nu på väg till innebandymatch, bortamatch. Vinner de ikväll så ökar de upp i divisionen. =)

Kommentarer

Postat av: Annelie- Mamma Till Fyra

Publicerad 2012-04-11 15:59:16

Sicken busig bror du har ;)



Ja fy tusan vilket team de har i huset i år :O Men blev lite lättad nu när Marcel åkte ut i söndags!! Gillade honom INTE!! En riktig mobbare och nertryckare!! Förstår Hanna J till fullo!!



Hoppas du snart känner dig bättre och att du inte åker på nån influensa eller nått sånt skit ;)



Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela