Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lite nervös känsla...

Publicerad 2012-04-16 19:02:16 i Allmänt

Nu har jag en klump i magen... :/ en lite orolighets klump.

I morgon ska jag (äntligen) träffa de två cheferna inom Särskolan & Fritidsklubben! =)
Har fixat allt inför träffen, skulle fixa ett utdrag från belastningsregristret & två referenser. Har tre referenser, men det har jag bara för jag är osäker om en referens från Äldreomsorgen duger lika bra som en från LSS - verksamheten.
Är lite less & få sommarvikariera på olika ställen, hade jag fått vart på samma ställe i somras som jag var på för två år sedan så hade de personalen kanske ha kommit i håg mej med. Ringde dit iaf & jag skulle få ange de som referenser. Men det är mest komiska i det, är att jag jobbade knappt med några ordienarie den sommaren. :(

Efter mötet så blir det... kursen!! =) Nej, det skrev jag med ironi. Ja visst kursen har väll givit mej någonting iaf. Nu är jag & min grupp inne på sjätte veckan, & fr. om nästa vecka går vi bara en dag i veckan. Gissa om det känns skönt! & jag har fått nya vänner genom kursen med! :) En härifrån, men jag visste redan vem hon var. & en från grannstan. :) & hon från grannstan jobbar inom vården med. =)
Det känns bra! :) & det är så många från gruppen som har fått jobb med! Grattis till de!

Nä, det allt från lilla mej.
Ha en fin måndagskväll.

Kommentarer

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-17 18:25:16

sv: tack för din kommentar och din omtanke! ♥ kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela