Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Påskafton 2012

Publicerad 2012-04-08 22:58:44 i Högtider

Jag hade inga direkta planer för hela Påskhelgen, blev bjuden till min ena faster igår.
Jag ringde & tackade ja samma dag, för jag tvekade.

Jag hämtade farmor, sen gick vi dit. Fick god mat & så. :) Gick hem med farmor, så jag visste att hon kom hem ordentligt, jag hade lovat & ta hem henne igen. Hon hade velat åkt taxi, men jag tyckte att hon kunde gott bli körd dit i en rullstol. Vi gick dit & hem på 20 min. totalt min faster bor så pass nära så jag tycker att vi kunde gå dit.

Idag ringde mor & frågade om jag ville komma. Jag tackade ja, så jag blev hämtad. Fick god mat. Gick en promenad med mor med. :)
Kom hem nu i kväll.

Jaha en till ledig dag i morgon, skönt! Det behövs, inte för det är jobbigt & gå på kursen, men skönt att kunna göra saker hemma som har jag har slarvat med.
Kom på idag att fars sambo blir 50 år i slutet av maj, & vi syskon ska kanske köpa något i hop. Så jag ska ta & fråga syskonen om det, blir billigare än att alla fem ska köpa varsin present. Far fyller i början av juni, men han fyller ej jämt.

Har ni blivit insnöade under helgen? här har det inte kommit så mycket. :)


Nej, nu ska jag ta & kolla runt på internet. :) Hoppas Din Påskhelg var bra. Vad gjorde Du/Ni?

Over and out.

Kommentarer

Postat av: ENDENISE - a mama´s story

Publicerad 2012-04-09 20:25:54

sv: tack för din kommentar! Idioter finns det gått om och tyvärr är inte den sista född :/ kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela