Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Jag hann inte...

Publicerad 2012-05-02 20:20:03 i Shoppat

Ok, jag hann inte fotografera pajerna vid lunch idag, det va mkt annat som skulle fixas, så jag glömde bort det.
Sorry läsarna. Jag skäms.

Min dag har flytit på bra, hittade allt på Biltema. Min cykel gick sönder, sen har jag haft mors hela tiden.
Önskade mej en ny cykel när jag fyllde, fick pengar som bidrag till en ny.
Men sen kom mors sambo på att det är bara att köpa nytt bakhjul som är oväxlat.
Idag åkte vi & fixade allt, så nu har jag fixat allt som ska vara på en cykel. :)
Ny sadel, Cykelpump, Cykelkorg (hänga på styret), hjulreflexer, vanliga reflexer, lysen både fram & bak, bakhjul, slang & däck. Hittade mera som jag ville ha, Solcellslampor (ska ha de på balkongen), reflexväst & en tändare.
Tror jag fick med allt där. ;)

Biltema ligger bland ett shoppings center typ, ungefär som Ullared. :) Jag var in på Elgiganten & köpte skal & skyddsplast till min "bebis", men nu har jag problem hur jag ska få på skyddsplastet... alltid ska det va nå't...
Var in på Chilli med, oj oj jag säger bara VILKEN AFFÄR!! Jag älskar den!! Tur att jag inte visste kontos saldot... ha ha.
Handlade sen på City Gross, nja jag tyckte inte om den, vissa varor var väll billigare. Men ingen butik som jag tänker besöka igen tror jag. Mötte på två vänner där med härifrån. :)

Nä nu ska jag titta lite på Arga Snickaren, har tvättstugan med. Äntligen fick jag tvätta, hade slut på tvättmedlet så nu går tvättmaskinen varm där nere.

Hoppas du har haft en bra onsdag.

I morgon bär det av in till grannstan, kunde inte lämna in polispappret idag så jag ska göra det i morgon. & då ska jag även luncha med nyfunna vännen med. :) Roligt!!

Sen ska jag klippa mej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela