Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Jobbat!

Publicerad 2012-05-14 21:32:37 i Arbete

Ja eller jag har gått min första intro. dag! =) Jag kan säga att det var intressant & bra, vill inte säga mer pga Tystnadsplikten.
Ska få göra en till intro. dag om jag vill, & det vill jag. :)

Smarta jag var framme igen, jag tänkte om jag åker in med 06.30 bussen, så har jag gott om tid & hitta. Jodå, enligt googlemap skulle de ta 16 min. & gå en sträcka... ej då, jag måste ha gått maraton typ... för mig tod det tio minuter, så jag fick vänta 45 minuter... ha ha. Men nu vet jag iaf att jag kan ta en senare buss. :)

Kom hem, kollade runt i skafferi, kyl & frys... ja tänkte jag, vad ska jag äta? det slutade med att jag handlade & gick hem & lagade Fetaost biffar & klyftpotatis. :) + en sallad. :)

Vad har du för åsikt med där med att blanda i fetaost i pannbiffar? Jag är för det. :) Blir så mycket bättre & godare.

I morgon är det dax för kursen, igen. Tyvärr kommer min nyfunna vän sluta i morgon (hon ska börja jobba). Men vi kommer hålla kontakten ändå. :)

& så har jag chansen & gå på 50 års fest i juni. Inbjudan stod i dagens tidning, jag visste redan om den festen. Får se om jag ska gå, blir e.v bjuden på 30 års fest hos en vän.

Nä, dax & fixa mig inför natten, snart är det dax för Big Brother. Ska sova direkt efter det, så jag orkar med morgondagen.

Hoppas du hade en fin måndag. :)

Kommentarer

Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Publicerad 2012-05-15 10:58:22

Jag har inte provat med fetaost, men det låter gott :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela