Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Ledig dag.

Publicerad 2012-05-09 15:28:33 i Allmänt

Japp, idag är jag ledig. Ledig från kursen. :)
Här är det bra, är dock förkyld vaknade vid 8 i morse & kände av förkylning & halsvärk. Men nu mår jag bättre.
Har dock gått på toa, åt lite bröd (av det jag bakade igår) & det verkar inte vilja stanna kvar... så nu hoppas jag att du slipper det om du bakar brödet. Kan bero på att jag hade i oliver & soltorkade tomater, men det tycker jag är knasigt. Men men. Brödet var förövrigt gott!

Regnat har det gjort, massvis. Regnet smattrade på balkongtaket, & jag somnade in djupare då. Vaknade vid 11 igen. Sovmorgon deluxe.

Hade tydligen hänt mordförsök här i byn i natt, & igår misshandel + rattfylla... oj oj. & min by är en liiiiiten by med c:a 9000 invånare. & jag märkte ingenting av dessa saker.

Nä, jag ska ta & fixa lite saker nu, känns som att dagen bara flyger fram nu. Har inte gjort ett skit idag. Ska leta jobb, så min handledare blir glad. Nog för jag kollade efter jobb igår, men det var inga intressanta.

Hoppas du har det bra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela