Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Skulle jag våga?

Publicerad 2012-05-31 23:35:23 i Bloggen

Idag satt jag & filma mig själv med telefonen (har gjort tidigare med webcamen med), har liksom provat & gjort Videoblogginlägg. Men sen har jag raderat det.

Skulle jag våga? Ja, det är frågan det. Många frågor dyker upp i min lilla hjärna, behöver man bara göra inlägget & sen försöka lägga upp det här?
Med min kamera så behöver jag göra inställningar via datorn först vet jag.

Du som vet, vill du va gullig(are) & besvara på frågan.

Annars då?

Idag har jag mått bättre, har bara vart hemma hela dagen (har inte ens varit utanför dörren). FY på mig!
Skulle gå ut & cykla tänkte jag, men det hinner jag i morgon tänkte jag.

Har laddat hem en rolig app också (en gratis), den heter "Guess The Song", man får välja kategori på musik. Sen får man ett antal låtar uppspelade & man ska gissa artisten el. låten. :) Man hade inte många sekundrar på sig & gissa. Tydligen kunde jag lite, för jag fick en del rätt. :)
Den appen har kanske funnits länge, vad vet jag?! Skit samma, nu har jag gett dig informationen.

Nej, nu ska jag gå & nanna kudden. Hoppas jag kommer sova bättre i natt än vad jag gjorde natten till idag (orsaken vet jag). & så fryser jag som en gnu nu på kvällarna, lägger mig i en kall säng, sen under natten blir det så varmt & svettigt så jag tror att jag har svettat ut mig 10 liter svett... blä!! & inte vill jag öppna pga pollen.

Ha en fin fredag alla fina läsare!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-06-01 19:05:59

Ja visst är det lite läskigt med videoinlägg har varit sugen att lägga upp några film snuttar på ungarna men så hör jag min röst och blir feg. Tycker alltid jag låter så knasigt. Men samtidigt är det så dumt, det är ju skit kul att då in på andras bloggar och se deras videor.. Nej jag måste försöka mig på det nån dag. Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela