Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Vecka 19

Publicerad 2012-05-07 13:37:36 i Allmänt

Hej nya veckan & ny dag igen.

Ledig dag & skönt väder, kan man klaga då? Nej. :)
Iofs kan jag klaga på en grej, mina två nylagade tänder i ena nedre käken... inte roligt alls. Bedövad nu. :( Men hellre det än att jag skulle ligga där nere i en timme & ha ondare. Kände av ilingar i tänderna under lagningarna. Tandsköterskan var trevlig & gjorde mig lugn. :)
Sprytan gjorde så ont så jag spände mej i hela kroppen, tårarna kom fram & jag kände mej som fem år.
Sen låg jag & blundade & tänkte roliga saker, tänkte på helgen som flög förbi. & vad jag gjorde för ett år sedan!
Ja denna dag för ett år sedan var jag hos brorsan & hans familj i Sthlm. Vi var ut till Dalarö, var till en sjö, åt god mat, sen avslutade vi dagen med en konsert på Hovet med Yusuf Islam (Cat Stevens). Så gissa om jag fick bättre tankar! :)

Handlade lite grönsaker, så jag ska leta på en Broccolisoppa på nätet ska försöka göra en sen, så jag slipper tugga så mycket idag. :) Bedövningen har börjat släppa mer & mer, men jag törs inte äta än.

Ja det var min första dag (än sålänge) på denna vecka.
Träffade två vänner med, trevligt! :)

Ha en fin måndag.


Ja, så kände jag mej idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela