Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hej.

Publicerad 2012-07-02 22:14:38 i Allmänt

Här kommer ett inlägg från din favoritblogg. ;)
Skojade lite där. :)
 
Här är det bra, lite trött efter helgens jobb + dagens jobb. Det var segt & kliva upp i morse, sov hos min gudsons morfar & hans fru. Sov lite oroligt i natt, vaknade klarvaken i natt & hörde hur det regnade. Åh nej tänkte jag, jag vill inte gå till jobbet i regn. Regnkläderna var hemma, tittade till på mobilen, fick se att klockan var 02.55, blev glad & lyckades somna om.
 
Fixade ordning mig & gickmot jobbet, var skönt & få en morgonpromenad. :) Var kvavt & äckligt ute. :(
Kom hem tidigare än jag beräknade. Skönt, duschade, sen slängde jag på mig kläder, sen åkte jag på 7 års kalas. :)
Det var gudsonens syster som hade kalas, hon fyllde i lördags. Hon fick Gatukritor & tre par trosor av mig. :)
 
Nä, nu ska jag ut & leta jobb, ska in på kursen i morgon. Vill inte vara där, men jag måste.
Håll nu tummarna att solen vill visa sig framme i helgen, ska e.v åka till en sommarstuga (den ägs av mina syskons mamma) ska vara där om det blir fint väder. Har inte vart där ute på flera år, så jag vill dit. :)
 
Å så fick jag samtal från facket idag (trodde jag), men lyssnade av telefonsvaren så visades sig att jag kan få mer jobb nu under sommaren om jag vill. :) Det är kanske från mitt gamla jobb som jag jobbade på för två årsedan. :) det är inom LSS-verksamheten. Får se, ska ringa i morgon, skulle va roligt & gästspela där. :)
 
Ha det bäst.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela