Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Hjärtat blir halvlagat

Publicerad 2011-04-12 17:10:57 i Min Vardag

Idag har jag gjort följande:

* Träffat min Studievägledare & hon har skrivit på papper för Ansökan om förlängd studietid. Ska snart posta i väg ansökan.
* Haft Matematiklektion. Det gick halva bra.

* Varit på Biblioteket med en vän & hennes dotter.

* Fikat här hemma med vännen & dottern. Dottern är så rolig & lugn. Låtsaskompisar har hon, & det är inte bara en, utan flera stycken. Det kan bli problem ibland sa mamman/vännen.
* Ja jag har inte gjort så mycket met efter att de åkte hem.

Vad jag ska göra:

* Posta ansökan till A-kassan.

* Åka ut till min storebror & hans familj. Det är därför jag har den rubriken jag har, ja för jag ska träffa brorsdöttrarna, å då blir hjärtat halvlagat. :)

* Efter besöket ska jag hem & plugga & ha Soffposition.

Hoppas du har haft en bra tisdag.

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-04-12 19:01:14

Jag har haft en städtisdag. Om det är så kul vet jag inte, men fint blev det :)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela