Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Vila?!

Publicerad 2011-04-24 12:39:41 i Allmänt

Bloggen har visst lgat nere...
Men nu e den i gång igen.

Jag har vart upptagen om man säger så.
I onsd. umgicks jag med en vän, gick en promenad & fikade.

I torsd. åkte jag till ett par vänner, sov kvar tills i fred. hade det trevligt där. :)
Kom 1 minut på perrongen innan tåget skulle komma i fred. stod där & väntade på tåget... det slutade med att tåget va 40 minuter försenat... sen fick jag ta bussen hem till byn från granstaden.

Kom hem slog in brors paket, sen kom han & hämtade mig. :) Han fick MVG av mig på körningen!! :)
Kom ut till far runt 17.45, tåget skulle gå från Örebro 14.56, så jag skulle va hemma runt 16.00. Tack S.J. Det va Lokproblem & signalfel.

Halva släkten va hos far när jag kom, fick Smörgåstårta där. :)
Sov kvar där ute.
Igår var jag barnvakt åt brorsan son, fick även se efter brorsdöttrarna med. De andra klöv ved & så.
Sen fick jag vara moraliskt stöd till tre Påskgummor. :) Promenaden tog 2 timmar, den brukar kunna ta kanske 30 min. annars. Mycket godis fick de i hop. :)

Kom till far igen hjälpte till att fixa Påskbuffé, sen blev det lite släktträff igen. Kom hem idag på f.m.

Hade en bra Påsk. :)

GLAD PÅSK på dig (ja än är inte Påsken över)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela