Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Bloggtorka

Publicerad 2011-08-07 22:42:52 i Allmänt

Halla hallå. Jo Rocktjejen lever, hon har bara låtit bloggen fått en torka.
Jobbet har gått före. Nu är jag hemma igen, har jobbat min första & sista hela helg på sommaren.

Kom på nu att jag jobbar bara två veckor till (fr.om i morgon) sen är sommarvikariatet slut. Ärligt talat så känns det som att jag har jobbat tre veckor. Trivs verkligen på jobbet.

Nu är jag ledig ett tag.

Annars då? Jorå jag mår bra, & så. Har ej hänt så mycket.

Nu längtar jag till den 27:e, ska på 30 års fest. Min äldsta vän fyller 30 den 31:a, men har fest några dagar innan. :) Samma kväll blev jag bjuden på en annan fest, men men 30 års fest går lite före en valig fest tycker jag. Förlåt Lena hoppas du förstår. Jag kommer mer än gärna till dig en annan kväll. :)

Så nu ska jag på jakt efter en present. Undra vad den blivande 30 åringen skulle vilja ha?! Jag känner henne bra, så jag ska väll kunna lista ut.

Samma helg så har byns sin årliga fest, med öltält & annat skoj. Så det är öltältet som lockar. :) Då kommer alla bybor ut ur sina hem & f.d bybor återvänder hem för att träffa folk. Brukar vara skoj. :)

Nu har du fått hört från mig. :)

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2011-08-08 00:27:28

Tack <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela