Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En sista blick... & Cliffhangern.

Publicerad 2011-08-25 21:35:50 i Arbete

Fick en kommentar av min fina vän Lina. Tack. <3

Cliffhangern är inte gjord än, men den kommer göras i morgon e.m. :)
Så håll ögonen på Rocktjejens blogg i morgon kväll, när kan jag inte svara på nu. :)

Idag torsd. var det min sista arbetsdag på sommarjobbet (igentligen på sönd. men är ledig fred. - sönd.) & jag sa nu på jobbet att jag är upptagen i helgen, så jag kan ej jobba.
Just när jag skulle gå & trycka på Hissknappen, så vände jag mig om & tittade en sista gång på jobbets korridor & kände: Hoppas jag får återkomma! Fick sorg i hjärtat, för jag vet inte om jag var där för sista gången eller inte.

Nu har jag kommit hem, njuter av att vara hemma. Älskar mitt hem! =)

Köpte en present till min vän som jag har fått vara inneboende hos under sommaren. Hon blev glad. :) Hon fick 2 kökshanddukar (varav en av de har Blåbärspajs recept, den andra hade litet Ordspråk). + ett litet Prydnadshjärta, som hade en text.

Nä nu ska jag göra andra bullar - för här blir det inga barn gjorda... inte för delen i den riktiga världen heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela