Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Bloggtips!

Publicerad 2011-12-03 22:57:40 i Tips

Nu vill jag tipsa er om en blogg som jag har följt säkert närmare ett år, vet inte. Kommer inte ens i håg längre hur jag hittade på den.
Men jag blev fast direkt.

Bloggadressen är http://gaymasen.se

Han som driver bloggen är en 21 årig kille som bor i Skövde med sin Puss i en studentlägenhet med fiskar som husdjur. Gaymasen är bördig från Dalarna, därav namnet, ja han är homosexuell med.

Han skriver om allt från himmel & jord. Skriver oftast roliga & skojfriska inlägg, jag kan bara le & skratta.
& han kommer va med på Tv sen med, nästa år. :)

Tycker du kan besöka honom & ge honom en chans. :)

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-12-08 22:30:53

Hej!

Kommer inte heller ihåg hur jag kom in på din blogg och fastna för den!

Förra året hade du förslag på julklappar hemmagjorda. Du gjorde

Ljuslycktor med socker ? Minns ej hur de var, men fina var de!

Kan du skriva hur du gjorde och kanske lite mer tips om fina

Ge bort presenter man kan göra själv?

Med vänlig hälsning, Fia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela