Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2011-02-14 18:02:26 i Allmänt

"Det här sms:et är ett litet speciellt sms. Mina närmaste & käraste får det! Ger dig en KRAM på Alla Hjärtans Dag. / ***** (mitt namn).

Jag skickade det sms:et till vänner & syskon. Mina "helbröder" brukar inte svara på sms när det innehåller något lite mer sentimetalt, min yngsta bror svarade. :)

Jag är sådan person som inte gillar denna dag, för jag tycker inte att denna dag skulle behövas i almenackan. Känns som att det är en "Jippo-dag". Det kan bero på att jag är singel. Det kan ju ändras om jag blir tillsammans med någon. Visst det är roligt & få ett sms av vänner som visar sin kärlek. Jag brukar skicka sms till vännerna med ett litet sms med fina ord då & då. Jag skriver hellre ett sms med ord som jag själv har valt, än att skicka runt Kedjesms.

Malin & Chaffismorsa skrev bra inlägg om Alla Hjärtans Dag. De inläggen fick mig & tänka om. Blev varm inom mig när jag läste de. 

Nä jag hade tänkt & börja med min Argumentationsanalys om högstadieskolan. Men nu är klockan 18.00, & jag ska börja med maten i stället. Fick ett nytt recept av en nyfunnen vän, ett lätt recept inte så nyttigt, men men. 
Ska ta foton & lägga upp det här på bloggen senare i kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela