Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

...

Publicerad 2011-02-15 23:13:25 i Allmänt

... Idag började dagen bra. Men sen fick jag många funderingar som fortfarande finns kvar.
Endel av funderingarna var positiva & andra negativa.

Ena bekymret är: När ska jag lära mig Matematikens värld... kan man göra det? I så fall när, när jag blir typ 40 år? Nä, men jag blir ganska less när man går från ett prov med känslan Jo, det gick nog ganska bra. Men sen får man sanningen, det gick inte ganska bra, det gick uselt. Jag bestämde med läraren att jag ska göra lite uppgifter från det kaptitlet som jag missade på. & göra om det provet igen nästa vecka. & då ska jag även göra prov med Volym & Vikt med. 2 prov samma dag, jo det känns bra. Jag gör så för det känns bäst. 

Efter lektionen tog jag mig en 1 timmes promenad. Tankarna flög mellan Himmel & jord. Lärarens sista ord som var till sattes i bakhuvudet. 

Nä, nu ska jag ta & sova, tankarna får vila under natten. Det har jag bestämt, jag vill inte ligga vaken i timmar & tänka på de. 

Ja just ja, jag har haft lite kommentarer av en anonym, likaså min syster. Den personen lämnar lite trista kommentarer. Så anonyma, om du nu tycker att min blogg är trist. Varför läser du min blogg?
Nä jag gillar inte anonyma kommentarer, här får man gärna lämna sitt namn. Tack.  

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2011-02-18 08:08:29

nä, anonyma kommentarer är inge roligt, håller med!



Tack för kommentaren du lämnade hos mig!! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela