Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min dag, bara min.

Publicerad 2011-02-03 11:52:07 i Fest/Kalas

Nä, inte bara min. Det är fleras födesedag. :)
Jag vet inte exakt vilka, men jag vet en gammal klasskompis till mig sen USK:a utbildningen & Paolo Roberto! Dä ni! Får googla sen. Ha ha.

Dag började med att jag sov, men vaknade av ett sms 07.15, det var min vän i Gbg som skickade det. :) Sen kom det fler sms. :) Tack!
Tack min gudsons familj för Grattishälsningen på www.magazin24.se. :)

Loggade in på facebook, tror att när det är högtidsdagar så skriver alla ett inlägg till sina vänner där. :) Fick se att det var över 55 stycken som hade grattat mig. :) & jag gillade & kommenterade inläggen. :)

Idag ska jag baka lite mer, & dammsuga av golven. Städade igår, men självklart så slarvade jag med lite så nu ligger det skräp ändå. Som jag vet nu så kommer det 2 vänner hit i e.m. :) Trevligt!

Nu lyssnar jag på min favorit artist, ja han har blivit det mer & mer. Förr va det Ebba Grön & Ramones. Men Lars Winnerbäck har likxom tagit över lite. Bara lite. Inte för jag har sett Ebba Grön & inte Ramones. Såg den forna medlemmen Dee Dee Ramone på en liten krog i grannstan för närmare 10 år sen. :) *Grym spelning!!*
Lars har jag sett tre gånger, & fler gånger blir det! :)

På tal om herr Winnerbäck, så såg han på Tv igår! Han var med i Mauro & Pluras kök. :) Blev avundsjuk på Helena Af Sandeberg & Plura, de fick dansa med Lars.

Ska kanske berätta lite hur mina födelsedagar har varit tidigare i mitt liv. Hm... har haft 31 stycken, minns inte de första 4 el. 5. Men iaf så hade varit bra. & trevliga. Har haft kalas med släkt, vänner & familj. Hade släkten med tills jag blev 20, sen blev det familjen. Vi sa att efter 20 år firar vi inte med släkten.

När jag fyllde 20 år hade jag fest hemma i huset (ja när jag bodde med mor & min ena bror). Vänner kom & gratta mig. :)
Hade 25 års fest med. :) & en liten 28 års fest med (varför vet jag inte) men det blev så. :)
Hade planerat en 30 års fest länge, men det blev Öppet Hus med enkel mat & dryck. :) Familj & vänner kom. & min lilla etta fylldes med många folk. Kaos typ. Men det gick bra. :)

Förra året bjöd jag stort sett bara familjen & nå'n vän. I år bjöd jag familjen & flera vänner. :)

Magen värker som bara den med, ja inte magen. ¤#%#"!)(?&%¤&#" Mensvärk deluxe! Lovely!

Nä, nu ska jag ta & slänga i hop en kaka igen. Andledningen att jag inte berättar vad är för vänner läser & jag vill inte avslöja fikat. :)
Ska fotografera sen. :)

Oj, jag glömde en grej. Igår j va jag & mor handlade. I sista affären fick jag välja ut blommor, det blev 4 stycken. Det blev bla. en Bönblomma & en Kaffeplanta. :) Om jag har tur så kommer det kaffebönor senare. :) Köpte två dekorations hjärtan med. :) Ska fotografera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela