Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min dag.

Publicerad 2011-02-03 23:26:59 i Fest/Kalas

Min födelsedag börjar gå mot slutet nu.
Den har varit fin & bra hela dagen. Solen kom fram efter ett tag, jag hann ut & ta en liten promenad. :) Jag gick inte jag halkade fram typ. :(

Fick 2 vänner på besök. :)
Jag hann in på ICA & handlade innan jag kom hem efter promenaden. Där inne träffade jag en bekant, jag fick en Tulpanbukett & en Triss lott av henne. :) Lotten gav mig ingen vinst.

Efter ett tag kom de två vännerna, fick en tulpanbukett & en Almenacka & en filt. :) Filten värmde mig kalasbra! :)
Vi fikade & pratade & pratade. :)

När de gick så fixade jag en av mina favoritmaträtter, Kyckling & grönsakswok med Jordnötter & Cashewnötter. Hade äggnudlar till det. Drack en Red Stripe till det med. Det tyckte jag kunde få göra. :)
Sen tittade jag på Tv:n.

I morgon e.m kommer mina familjemedlemmar hit. Farmor (om hon orkar), Far, fars sambo, min storebror & hans familj, min ena lillebror & hans familj, & kanske min yngsta bror (han är sjuk, så det visar sig), min syster & hennes pojkvän. :)
Mor jobbade nu i kväll, + i morgon e.m + kvällen. Så hon kommer en annan dag.

Har fått närmare 120 st. Grattishälsningar på f.b + sms idag! :) Najs att logga in på f.b & kolla. :)

Nervryckning har jag haft i ena ögonlocket med... mindre najs.

Nä nu ska jag ta & fixa mig inför natten.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-04 10:45:06

ellen och jimi?:O

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela