Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Min söndag!

Publicerad 2011-02-13 23:23:29 i Allmänt

Söndagen inleddes med en sovmorgon. :) Rart.

Sen skulle jag plugga, men jag passade på och skrev ett långt blogginlägg om min lördag, sen hann jag inte så mkt mer. Pratade i telefon med en vän med.

Gick hem till farmor idag. Hon var uttråkad så hon ville att jag skulle komma på bums... men nej, jag gick dit två timmar senare.
Kom dit, då var hennes nya väninna/granne där, oj oj vad vad vi tre satt och samtalade. Solen strålade in. Efter ett tag gjorde farmor ordning fika. Då fikade jag med de. Sen tyckte väninnan att jag skulle följa med henne in till hennes lgh. och kolla. :)

Kom hem runt 19.00. Oj oj, över tre timmar var jag hos farmor, det var inte min plan när jag gick hemmifrån... men men. 
När jag kom gjorde jag lite Mannagrynsgröt åt mig. Åh den gröten är så god. :)
Kollade på Solsidan. Oj oj skrattmusklerna får jobba då... :) Tycker om Herngren & Rheborg, de är så sköna. :) Likaså Mia Skäringer. Jag tog ett Facebookstest här om dagen: "Vem är du i Solsidan?", jag blev Annette... Oves fru... Hm.

Nä nu ska jag strax sova, skola i morgon, men jag tror jag ska plugga hemma. Måste leta på artiklar till min Argumentationsanalys, ska gå till biblioteket och kopiera.

Hur var din helg?

Vad gjorde du/ni?

Hoppas du får en trevlig måndag. :)

 

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-02-14 12:10:27

Min helg har varit bra!! Matthias och hans lillasyster Yasemine har vart hemma, så när de åkte igår blev det så himla tomt här :( Tur man har alla kidsen ;)

Har ju vart Svenska Rallyt här i Hagfors i helgen, så har vart lite pådrag uppe på "byn", men inget vi märkt av här nere i Hagälven!



Stor Kram På Alla järtans Dag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela