Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Blandad kompott

Publicerad 2011-01-21 11:56:19 i Allmänt



Detta inlägg kommer blir en blandad kompott.

Tänkte först skicka varma omtankar och kramar till några av mina närmaste vänner + en vän som jag inte känner lika väl (men snart är hon kanske också en nära vän). För de har mist en kär mormor/farmor.

Tyckte att bilden passade. Den visar kärlek, vänskap, omtanke, att man kan prata om allt mellan himmel & jord, framtiden & att man kan ses vilken tid som helst på dygnet.

Fredag idag med. En fri skoldag, men ska kanske till skolan ändå. För att lämna en present till Studievägledaren. :) Hon har funnits många gånger för mig. Hon är en fantastisk Studievägledare. :)
Tvättstugan är bokad med, lika bäst & ta & tvätta. Å så ska jag posta ett Grattiskort idag, till en fin vän.

Å gala blir det i helgen med. :) Jag ska ej dit, men jag ska se galan på tv. :) I morgon lörd. klockan 21.30 i svt 1. Det blir P3 Guldgalan, musikpriser ska delas ut till artister för deras jobb under 2010. Programledaren är en av mina favoritkändisar, Kitty Jutbring. :) Galan sänds från Lisebergshallen i Göteborg. Du kan lyssna direkt på galan på P3, klockan 20.03.

Nej, hög tid för att byta kläder, i fall om jag träffar på nån Brandman (ja, faktiskt, Brandkåren ligger under min lgh.) i trappan eller någon annan. Jag vill inte att den personen ska få sin fredag + helg förstörd.

Hoppas du får en trevlig helg.
Om du ska jobba: Tänk på OB'n.
Om du är ledig: NJUT!
Om du är sjuk/eller tendens till det: Krya på dig.
Om du är frisk: Var glad.
Om du är ledsen eller nedstämd: Bestäm en träff med en god vän.
Om du ska festa i helgen: Drick varsamt. & håll i hop med dina vänner.

Kram!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-22 10:08:53

Tack Linda..

Vad gulliga din råd i slutet av inlägget var,du tänker minsann på alla du!;=) Kram

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-01-24 21:12:09

Tack, vännen! <3

Du är alltid lita varm och omtänksam!

Kram, kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela