Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En röd skrikande grej i hörnet.

Publicerad 2011-07-14 23:13:45 i Allmänt

Hm... det tog säkert 5 min. innan jag kom på en rubrik... ha ha.

Jag har det tomt innanför skalet. Ända som är just nu i huvudet är jobbet. Även om jag kan släppa jobbet när jag har lämnat dörren där. Ja jag har lärt mig det. Stolt. Tog kanske 7 år... ibland kunde jag det, ibland inte.

Sitter hos vännen nu, jobbade sent idag, börjar tidigt i morgon.

Innan jag åkte & jobba så skrek en röd grej i hörnet. Det har den gjort ett tag & jag har inte haft ork el. tid & göra den glad. Idag fick jag nog så jag tog fram den & gjorde den glad... ja dammsugaren var det som skrek. :)
Jag fick ta en dans med den & sen dansa med moppen med, så nu är golven fina & blanka.
Smart nog så hällde jag i Såpa & klorin i skurvattnet så det blev bakteriefritt med. :)
Så nu är dammsugaren mätt & glad. :)


Nä nu ska jag ta & avsluta.
Ha det fint alla mina läsare, tack för att just DU vill läsa min blogg. =)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-07-15 12:56:51

Hehehe... Har en blå sak som står och skriker i hörnet här hemma! Men snart ska den gödas ;)



Sv: Ja, både T&M är jätte söta i uppsatt hår, men ingen av dom gillar det nått vidare. Går i 5-10 minuter, sen dras toffsarna ur!! Lite småtråkigt tycker jag.



Hoppas du haft en bra dag på jobbet!!

Vi hörs senare!!



Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela