Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Regn

Publicerad 2011-07-18 11:38:27 i Arbete

Japp nu kan det få regna i 5 dagar, det gör mig ingenting. Ska jobba...
Nä trist för de som har semester, men men svenska sommaren är ju lite blandad.

Lämnar byn idag, återkommer på fred. igen, ska bli skönt & slippa se byn i 3 dagar. :)

Har fått problem med min kära mobil med... den stängde av sig självt här om dagen. :( Så nu har jag fått rekomendation av min vän som jag sover hos & köpa en ny. Hon skulle va hemma denna vecka kanske så jag tänkte be hjälp av henne & kolla efter mobil på nätet.
Orkar inte med piss mobiler! Och nej, jag ska inte köpa en med Pekskärm, de hänger ju sig. :( Nej, så en hederlig med knappsats ska det bli. Ska kolla efter SonyEricssons, måste ju ta den oskulden någongång. :)

Jippi! I helgen kommer min bror & hans familj ner. De ska bo här (ja inte hos mig) i en vecka, så då skulle jag få bo med de om jag ville! =) Jippi! Då får jag mysa med mina fina brorssöner! =) Och snart fyller storebrorsan 35, då blir det fest! :)

Nä nu ska jag ta & fixa mig, sen bege mig. :)

Om jag inte skriver något mer, så vet du att det ploppar upp ett inlägg när du minst anar det!

Ha en fin måndag!

   

Faster älskar er mina 3:e & 4:e Guldklimpar! Nu är det klart, lillgrabben ska heta Nils Albin. Gillar det namnet. Nils kommer från min pappa, så alltså från Albins farfar. Någon på svägerskans sida hette så med. Albin tog de för det är fint & att det passar bra i hop med Fabian. De hade namnet Bosse (inte Bo) på tapeten med, jag tyckte det mer för det låter lite coolt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela