Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Skrattande flickor

Publicerad 2011-07-16 13:02:40 i Allmänt

Tjo hej.
Här har du en trött men en tjej som mår bra. :)

Jag kom hem runt 15.00 till byn igår, sen gick jag & åt på restaurang med min syster. :) Mysigt.
Syster följde med mig hem. Jag bytte om & packade om, skulle på Ljusparty.

Syster följde med mig dit jag skulle så jag fick sällskap. :)

Efter det blev det mycket skratt & ord som sprutade ut ur allas munnar. Fick se att klockan var 02.20... då gick jag hemmåt. :) Somna väll runt 03.30 i morse. Hade det trevligt igår kväll, fick med mig lite ljus hem, nä jag beställde inga, men jag fick av henne som hade partyt. :) Det var i olika dofter, så nu kan jag ha de tända. :)

Nu ska jag strax fixa mig så jag slipper stressa, ska in till stan sen för att jobba. Sen hem i kväll efter jobbet, fick dilemma, men det fixades sig. :) Så nu kommer jag hem med. :)

Fick hålla i en 2 ½ månads bebis igår. :) Mys.

Ha en fin lördag mina läsare.

Kommentarer

Postat av: SOFIA

Publicerad 2011-07-16 17:15:00

Hej söta du! Hoppas du har en fin dag?



Missa inte Tävlingen om en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela