Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Tjo hej.

Publicerad 2011-07-21 19:17:57 i Allmänt

Hej, kommer du ihåg mig?
Jag lever, men har bara prioterat bort bloggen just nu. Satsar mer på jobbet, vilket går bra. Rutiner börjar sättas sig mer & mer. :)

Annars har jag det bra, smått förkyld, men det tillhör sommaren (tror jag). I morgon far jag hemmåt igen, vilket ska bli skönt. Skönt & få sova i sin egen säng. :)

Har köpt en bok idag; "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson. Den verkar vara rolig & bra. :) Köpte även 2 par byxor trekvartsbyxor, varav ett av paren som var nedsatta 100 kr. :) Det andra paret var i "jeansmodell" fast i tights. :) Hittade en termosmugg med, har alltid velat haft en sån, men har inte hittat en som har varit bra. Gillar inte alla modeller. Hittade present till en blivande 2 åring med, samt en body till min fjärde guldklimp. :)

Nu vill jag ha Din hjälp:
Vad kan man ge för present till en kille som blir 35 år? Han är ingen som följer mode, gillar rock, punk musik, använder kläder tills de går sönder typ, bor på landet. Han är en "egenperson".

När jag pratade med honom så sa han att han inte önskade sig något speciellt. Gillade hans kommentar:

"Din sambo sa att du skulle behöva ha kalsonger" sa jag.
"Nja, det vet jag inte, jag har ett par, å de fungerar bra" sa brorsan.

Jag tänkte att jag & mina syskon kunde slå i hop våra kloka huvuden & köpa något i hop.

Nä, nu ska jag ta & logga ut.

Ha det bäst.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-07-21 23:50:55

Åh den boken är jättemysig Linda,har just läst ut den=) Och present..haha..jaaa..en keps kanske;=))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela