Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

En natts sömn kan vända allt.

Publicerad 2011-06-10 08:39:06 i Allmänt

Godmorgon alla underbara & fina läsare.
Alltså hur härligt har vi inte det, soligt & varmt. Getingarna, humlorna alla andra djur finns till & stör oss i bland. Men visst är det fint & höra deras surr (så länge de är borta på en sissådär 5 meter). Myggorna klarar jag mig från. Fåglarna kvittrar & låter som de är nykära, speciellt på nätterna.

Jag älskar sommaren!! Idag slutar barn & ungdomar skolan, en del slutar Förskoleklass, endel 1:a klass & endel slutar 9:an & endel tar det där steget från skolans port till livet med en vit hatt på huvudet. Minns min Studentdag, på söndag är det den dagen. :) Såg en gammal klasskompis status på f.b, hon ville gärna om sin student bara för att uppleva den igen. Jag längtade efter att få ta studenten, klassen var lite sissådär & jag var trött på skolan.

13 årsedan var det. Vi har inte haft någon återträff, undrar om vi kommer ha det...

Idag slutar min äldsta brorsdotter & gudson 1:a klass, just nu står de & sjunger & har avslutning. Jag skulle ha vart där med om inte min farmor skulle med & se när min syster slutar 9:an. Ibland får man priotera.

Farmor lät negativ igår när jag prata med henne, men sen när jag ringde idag, så ville hon med. Så En natts sömn kan vända allt. :)

Har duschat & strax ska jag klä mig med, så jag slipper gå naken till kyrkan. Tror att jag får inte komma in då. Plus att alla folk kommer bua & skrika. & då måste jag fly härifrån. Nej, så jag tar på mig de dära vita linnebyxorna & den dära fina toppen jag fick av min ena faster. Skor?? Ja det har jag inte ens tänkt på.

Nä nu ska jag ta & borsta tänder så jag inte luktar som en unken bäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela