Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Längesedan

Publicerad 2011-03-31 14:19:28 i Min Vardag

Ja redan torsdag igen... veckorna forsar fram som Nigarafallet. Snart är det Midsommar typ.

Här är allt bra annars, känner av Pollen utomhus, blir mer snorig när jag kommer ut. Vackra dagar har vi haft med solen strålar & det är lite värme.
Vad har hänt då? Tror det inte har hänt så mycket här. Igår tog jag en promenad med min Emelie & hennes dotter. :) Riktigt skönt & få gå med henne igen. Å jag fick köra barnvagnen.... oj oj det kändes konstigt. Jag blev iaf godkänd för dottern sa inget. :)

I tisdags fick jag en TV-bänk bara sådär, jag fick den av henne som jag hjälpte & flytta i lördags. Ska lämna något för den tänkte jag. :) TV-bänken står nu i källarförrådet & väntar, det va bra att jag tinga på mig den för annars hade jag köpt en. Så nu sparade jag pengarna. :)

I morgon fredag har jag inget för mig som jag vet nu. Ledig från skolan med. Ska plugga iofs, men det hinner jag med. På lörd. ska min yngsta brorsdotter & gudsonens syster ska få gå på en rolig grej på Biblioteket med mig. De ska följa med hem hit efteråt med. :) Tror de ska tycka om det, vara själva en stund utan sin familj. De behöver komma från sina syskon.

Nä nu vill jag ha 7:e maj... ja jag toklängtar. :) Hoppas att april går fort. :)

Nä nu ska jag ta & fixa lite kaffe sen ska jag njuta av koppen, ja inte koppen utan innehållet. Blev lite tokigt det där. Hm, jajja.

Ha en bra torsdag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela