Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Lördag!

Publicerad 2011-03-05 15:44:05 i Allmänt

Idag när solen lyser & värmer som mest, så är jag inomhus... Typiskt. Hade bokat in tvättstugan tidigare i veckan. Jajja, kläderna får iaf luft, ställde ut torkställningen på balkongen så nu hänger kläderna där. :)

Fick njuta av vädret en stund, men gud va det blåste med... va tvungen & springa ner till ICA, tvättmedlet tog slut.

Idag el. i morgon kommer min syster hem från Teneriffa, hon är där med sin kompis & kompisens mamma. Pratade med systers mamma, fick veta att allt va bra där nere. :)

Fick se en tråkig sak idag på f.b, fick se att en kille i grannstaden hade visst gått bort. Vet ej när, det va i veckan. Kände inte honom, men visste vem han var. Han var ett år yngre än mig. Vila i frid!

Nä dax & springa ner till tvättstugan.

Vad gör Du idag?

Vem hejjar Du på kvällens omgång av Melodifestival? (Om du ser på det). (Jag hejjar på Pernilla Andersson).

Är du sjuk? Krya på dig.

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2011-03-06 11:50:29

Idag håller vi på å tvättar för fullt, men har tvättmaskin i lägenheten, skönt!



Vi var där i två veckor, skönt avbrott att byta ut mot kalla vintern här hemma ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela