Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

My friday

Publicerad 2011-05-13 18:04:34 i Allmänt

Den startade med att jag sov länge. Vakna först vid halv 9, men jag tycker jag var värd en sovmorgon. Sen ringde mor & väckte mig, å det va tur för då va klockan 10.30 typ. Gick iaf upp då. 

Tvättat har jag med gjort i e.m, känns alltid så skönt efteråt. Nu hänger allt utom ett lakan & ett påslakan ute på balkongen. :) Luktar ju så gott! Men jag får väll ruska av alla kläder i morgon sen så det där j*kla pollen stannar ute. 

Annars är allt bra här, yrsel har jag med. Det har blivit typ en vardagsgrej nu. Får hoppas att det ger med sig snart. Känner mig nästan illamående. :( 

Nä nu ska jag ut & sätta mig på balkongen & läsa lite.  

Njut av helgen! :)
Kramar!! 

Kommentarer

Postat av: Chaffismorsa

Publicerad 2011-05-13 19:04:41

Lovar att jag ska njuta av helgen :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela