Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Eniro

Publicerad 2011-11-16 22:11:23 i Vänner

Tack för eniro.se skapades!

Nu när min gamla klasskompis har gått bort, så ville jag skicka blommor till hennes begravning. Men sen kom jag & en till & säkert flera på en mycket mycket bättre idé. Vi skapade en sida på Cancerfondens hemsida, där vi kan sätta in en valfri summa. :)

Via eniro har jag hittat några gamla klasskompisars nummer. :) & jag tänker behålla numrena med. Ena tjejen bor i en annan stad i vårt län, & jag saknar henne. Hon var en av alla som jag saknade när min mellanstadie klass delades. Som tur hamnade hon i min gymnasieklass, men det var en kort stund. & sen kom F.b, men hon valde att avsluta kontot där. & nu skriver vi båda bloggar & jag följer hennes liv! & idag fick hon min bloggadress. Jag kräver inte att hon ska följa den, men provläsa. :) Får hoppas att du kommer sista fast som klister framför skärmen sen Muminmamman. ;) Ja jag kommer kalla henne så för hon kallar sig så på sin blogg.
Det här med eniro är en bra uppfinning, synd att det gick så långt att återuppta kontakt med några gamla klasskompisar när det har hänt en tråkig sak. Jag ville att Muminmamman & några till skulle veta den tråkiga saken, för om de undrar över Sara i framtiden, sen kommer den hemska informationen så kanske de blir arga & besvikna.

En annan som jag fick kontakt med nu, har saknat en återträff för låg & mellanstadieklassen, får se vad som sker.
Så nu har en sida skapats & vi är sammanlagt sju stycken som ville samla i hop pengar & skänka. :)

Cancerfonden behöver ständigt insamlade pengar, så varför inte skänka då & då. Jag kräver inga höga summor.

Bankgiro är: 9019514. Postgiro är: 901986-0. & det gick bra & föra över via internetbanken. :)

Jag vaknade extra mycket mer för detta med cancer efter att mitt kusinbarn gick bort + Saras bortgång. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela