Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Härligt

Publicerad 2011-11-27 23:31:43 i Allmänt

Hur har ni det mina fina läsare?

Hur har er helg varit? Min helg har varit bra, den har fyllts med lugn & ro. Igår var jag & firade en vän, han fyllde i torsd. Han älskar julen, så han fick en tomte & en Julöl av mig. Han blev glad. :)

Igår fixade jag ordning brakgod middag till mig. Potatisgratäng & biff med sås & sallad. :) Blev gott, hade längtat efter att äta kött.

Idag adventstökade jag. Fick upp julgardiner i köket, jag har bara julgardiner där. Nu står det ljusstakar & det hänger en stjärna i fönsterna. Strök dukar & så med. Men det övriga, tomtarna & de övriga kommer fram senare. Fixade Adventljusstaken med. :)

Eftermiddagen/kvällen avslutades med en härlig innebandymatch, A-lagets match. Hemmalaget vann, & det måste ha kännts härligt för de för det har gått mindre bra för de på de senate matcherna. 4 - 2 blev det. :) Grattis på er grabbar!
Tog en promenad innan jag gick hem, för jag hade inte vart ute tidigare. Men det va ej så rart ute, regn & storm typ. :( Men men hem kom jag. :)

 Så här ser min adventsljusstake i år. :)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-11-28 18:07:14

Vår helg har vart bra. Lugn och skön ;)



Sv: Tack :) Jag blev helnöjd!!



Pöss & Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela