Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Heej!

Publicerad 2011-11-09 21:11:21 i Allmänt

Sådär ja, äntligen ett nytt inlägg. :)

Jag har det bra, var tar tiden vägen igentligen? November, shit asså det var ju nyss vår... eller är jag ensam & tycka så?!
På måndag tar min praktik slut. Jag väljer att inte fortsätta den, pga olika skäl.
I fortsättningen ska jag toksöka jobb. :) Får se, ska testa en helt ny grej för min egen del. Jag ska skriva ett Ansökningsbrev som inriktar sig mot butiker. & sen ska jag & en vän (som har lite skinn på näsan) åka in till ena grannstaden & bara dela ut CV & Ansökningsbrev till alla butiker jag kan tänka mig. :)

Spännande! :) Sen ska jag posta in min ansökan som timvikarie inom LSS- verksamhet & Äldreomsorg. :) Har ej hunnit med det pga olika skäl.

I helgen ska jag på Namngivnings ceromi (stavningen är kanske fel) ska bli spännande. :) Det är en väns dotter som ska få sina namn. :) Har aldrig varit på Namngivnings ceromi.

Igår var jag på 14 års kalas, storebrorsans bonusdotter fyllde, hon fick värmeljus & almenacka. :) Hon blev nöjd & glad för presenterna. Fick gott fika! :) & skratt fick jag med, fick höra roliga saker. :)

Idag har jag hunnit & besöka gudsonens familj, det var toklång tid sen vi sågs. :) Vi var till Dollarstore! Den butiken har öppnat sina portar här neråt/uppåt med. :) Hittade lite allt möjligt. Bla. tvättmedel för 10 :- så jag tog tre paket. :) (Har haft det tvättmedlet förut).
Så dit blir det mer besök! =)

Nä nu ska jag ta & varva ner mer sen ska jag lägga mig på spikmattan & försöka sova. :)

Hoppas Du hade en bra Onsdag.
Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela