Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Inget ord behövs.

Publicerad 2011-11-23 10:58:32 i Allmänt

Idag när jag loggade in på f.b fick jag se att en vän hade skrivit i min logg. :) Men nyfiken som jag är så väntar jag lite med att kolla med min logg. Gäller även om jag har fått meddelande där med. Kollar alltid vad alla andra gör el. har gjort. Idag när jag kollade så hade vännen gjort <3 (alltså ett hjärta) i min logg.

Med det menar jag att ibland behövs inte ord. Jag vet vad hon menar. Jag satte ett hjärta på hennes logg med.

Ibland sätter jag hjärta på flera vänner där inne, man blir så glad av ett hjärta, iaf jag. :)

Vad gäller för idag då? Hm, inget inplanerat. Söka lite jobb & så. En promenad skulle sitta bra med, men hur kul är det när det är lika mörkt ute på dagen som på kvällen. Den där solen längtar jag efter. Tur att jag kommer i håg hur den ser ut.

Nä, dax & sluta dravvla här.

Ha en bra onsdag alla.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela