Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Dyr resa

Publicerad 2011-10-09 15:43:02 i Fest/Kalas

Jag for till stan med bror, syster & far, en riktig familjetripp. Vi var till Jula, jag köpte rep där, för jag & grannen skulle göra en Vinlina. Ja, en smart uppfinning, men jag tror att man inte får ha en sån... haha.

Jag & grannen står mycket balkongerna & pratar, & en annan vän skojade att vi dricker vin där. Jag sa att vi har en Vinlina där med en bag in box. Igår bann vi en sådan så nu hänger det en vinlina. Boxen är där med. Blir att ta bort den idag. Vi satte upp den bara för att jävlas med vännen.

Igår hade jag fest här hemma, det kom många härliga tjejer. & en kille. Vi hade det trevligt! =) TACK alla att ni ville komma!
Fick lite presenter med, bara sådär. Fick ljus, servetter, grytlappar, tidning, godis, coca cola & vin.

Jag & tre till åkte till grannstan & gick på krogen. Hade kul där, träffade folk härifrån med samt folk som bor där med. :)

Jag gick ut med 2 för att ta luft, men sen när de gick in så fick jag inte gå in igen... jag var för full tyckte vakterna... ha ha. Så jag fick ringa runt till folk som jag visste var där inne. Tydligen hade jag ringt taxi med, hm det kommer jag inte i håg. Tog jag inte den då, så skulle de skicka faktura till mig... så jag bestämde mig för att åka taxi ensam hem. Priset? Ja det finns nog på kvittot, men jag vet inte summan nu. Nästan 2 mils resa. Jajja hellre det än att jag stod & vänta på folk som skulle komma ut, eller att få en faktura hem.

Jag ville för en gångs skulle bli deluxe full, & ja jag blev det.

Nä en dusch skulle passa fint, ska på Ljusparty senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela