Rocktjejensblogg

En blogg som handlar om mig och min vardag. En blogg som går som en Berg -och Dalbana.

Helgen.

Publicerad 2011-10-16 21:15:02 i Jobbiga saker

Swisch & swosch sa det & nu är det söndag kväll igen.

Igår kom mina äldsta guldklimpar hit, vi spelade monopol & lekte kurragömma, sen ut & lekte i en lekpark. :)

Sen hem & gjorde mat. Har sett på f.b att folk har stoppat i spagetti i korvsnuttar, så jag gjorde likadant & vad barnen gillade det. :) De åt med god aptit, skar gurkan som en ros med. :)

Efter maten fick de se Djurgården (filmen med Bo Ko). Sen ringde ena svägerskan & sa att vi kunde få träffa de, så jag stängde av filmen & skyndade på barnen som halvsov i soffan. Vi gick till farmor för de var där. Så farmor fick träffa både barnbarn & barnbarn barns. + svägerskans syster.
Så igår fick jag träffa alla mina fyra guldklimpar igen, vilket var helt roligt! :)

Jag följde med till mina yngsta guldklimpars mormor en stund, sen hem & tvätta lite & sen ha lördagsmys med grannen/vännen. :)

jag gick i en dimma igår, hade bekanten i huvudet hela tiden, jag googlade lite på händelsen, & fick fram information. Idag läste jag mer i Expressen. :( Tragiskt kan jag bara säga. Så många som blir drabbade.

Idag var jag & kollade på ena brorsans Innebandymatch, de vann med 9 - 5 har jag för mig. :) Skönt för grabbarna! =)
Helt plötsligt fick jag se bekantens syster & flickvän på läktaren. Det var jobbigt & se. Följde sen med syrran & hennes mamma hem till de, för att fira syrran. Hon fick en parfym & ett halsband. :) Tror hon blev glad, hon satt mest med sin andra present som far & hans sambo gav henne, en systemkamera. :)

Hoppas din helg var bra. Min var bra, trots det tragiska beskedet. Jag har inte förstått det & jag ryser varje gång jag tänker el. hör om det.

<3 Tänker på er alla anhöriga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocktjejen

Igentligen ville jag heta Linduz här, men det var upptaget, så då fick det bli Rocktjejen. Jag är en tjej, som är för det mesta glad. Jag är faster till fyra fina barn. Gudmor/Fadder till en fin pojke, "Moster" till en fin flicka. Har fyra syskon (två av de har en annan mamma), har en mamma, pappa & två bonusföräldrar. Jag gillar musik som är från Punk-Rock-Pop-Reagge. Tex. Ramones, Ebba Grön, Sator, Asta Kask, Crash Nomada (f.d Dorlene Love), Lars Winnerbäck, Pernilla Andersson, The Hellacopters, Bod Dylan, Bob Marley, Melissa Horn, Miss Li, Niel Young, Yusuf Islam (Cat Stevens), Creedence Clearwater Revival, Lisa Miskovsky, R.E.M, Idde Schultz, Nationalteatern mfl.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela